Chì ghjè a diffarenza trà l'uffiziu in piedi è l'uffiziu seduta?

Da una analisi ergonomica, chì hè a diffarenza trà l'uffiziu in piedi è l'uffiziu seduta?

Più in più di i travagliadori di l'uffiziu si sentenu è stanu per un bellu pezzu, pruvucannu una pressione eccessiva nantu à a spina lumbar è u spinu, è sò immersi in diversi dolori ogni ghjornu. Qualchissia hà avanzatu l'idea: pudete stà in l'uffiziu! Hè daveru pussibule, ma da una analisi ergonomica, chì hè a diffarenza trà l'uffiziu in piedi è l'uffiziu seduta?

In fatti, e duie opzioni sò scientificamente efficaci, perchè l'ergonomia hè una scienza ligata à a postura umana, micca a "meglia" pusizioni di u corpu. Nisunu di elli hè perfettu. L'esercitu è ​​​​i cambiamenti di postura sò essenziali per a salute di i musculi, a spina è a postura. Ùn importa micca quantu umana hè a vostra ergonomia, pusendu o stà à a tavula per 8 ore à ghjornu ùn hè micca bonu per voi.

xw1

U principale svantaghju di pusà è stà solu hè a mancanza di flessibilità in u pusizzioni è l'incapacità di cambià senza saldatura trà pusizioni seduta è standing. À questu tempu, i circadori anu passatu più di un annu à sviluppà a prima scrivania intelligente in altezza regolabile in u mondu per aiutà i travagliadori di l'uffiziu à cambià da pusà è stà à vuluntà. Havi un display digitale chì vi permette di salvà i paràmetri di l'altezza di dui utilizatori è cambià liberamente. Questu significa chì pudete cambià l'altezza di a vostra tavola parechje volte à ghjornu, in pochi seconde ogni volta. Pensate à questu, quandu vi rilassate nantu à u divano o in altrò, cambià a vostra postura per mantene a vostra cunsulazione. Questu hè ciò chì cercate di ottene per mezu di i paràmetri di u desktop. Ricurdatevi di fà una caminata è camminate in l'uffiziu ogni ora o più.

U nostru disignu ergonomicu hè destinatu à i fatturi umani è basatu annantu à l'attività di l'operatore. E so esigenze, l'equipaggiu utilizatu è u stilu di l'operatore in u disignu di a sala di cuntrollu per ottimisà a so salute è u rendiment generale di u sistema. Un studiu ergonomicu recente realizatu nantu à e persone sedute in una pusizioni rilassata mostra chì a nostra testa si inclina in avanti da 8 à 15 gradi à un angolo di vista di 30 à 35 gradi, è ci sentimu bè!

Una scrivania regulabile ergonomicamente hè una suluzione fattibile, soprattuttu s'ellu hà abbastanza spaziu di muvimentu per risponde à i vostri bisogni, è avete una sedia ergonomicamente regulabile, è abbastanza Gamma di muvimentu è sustegnu suffirenziu. In ogni casu, sè vo site nantu à una superficia dura, u vostru disignu di scarpi ùn hè micca adattatu, cù tacchi alti, soprapesu, o i vostri membri inferjuri anu disordini circulatori, prublemi di spalle, prublemi di pede, etc., l'uffiziu standing ùn hè micca una bona opzione. selezziunà.

Ergonomicamente parlante, ci sò alcune verità generale nantu à a biomeccanica di u corpu, ma a suluzione pò esse più persunalizata secondu a struttura di u vostru corpu: altezza, pesu, età, cundizioni preesistenti, cumu travaglià, etc. I sperti suggerenu ancu chì, per a prevenzione, duvete cambià a vostra postura regularmente trà standing è pusatu, soprattuttu per quelli chì sò debbuli.

 (New Discovery of Science and Technology Constantine / Testu)


Tempu di post: 03-03-2019