"Uffiziu in piedi" vi rende più sanu!

"Standing Office" ti rende più sanu !

Nta l'ultimi anni, numerosi studii di i paesi in u mondu anu cunfirmatu chì un longu sit-in affetterà a so salute. Sicondu un sondaghju realizatu da l'American Cancer Society, e donne chì si sentenu per più di 6 ore à ghjornu sò più prubabile di avè malatie di cori è cancru. In cunfrontu cù e donne chì si sentenu per menu di 3 ore, u risicu di morte prematura hè più altu di 37%. In a listessa situazione, l'omi sò più prubabile di more. Hè 18%. A medicina tradiziunale chinesa crede chì u cuncettu di "travagliu sedentariu ferisce a carne" hè statu ricunnisciutu da più è più persone, è "uffiziu standing" hè tranquillamente emergente in Europa è in America, perchè "uffiziu standing" rende più sanu!

7

E malatie di a cintura è di a spina cervica sò diventate malatie occupazionali per i travagliadori bianchi chì utilizanu l'urdinatore per un bellu pezzu. In i principali cumpagnie di l'informatica in Silicon Valley in i Stati Uniti, hè un locu cumunu di travaglià strettu è di travaglià l'overtime. Per creà opportunità per l'impiegati per esse iperattivi, una tendenza di "stand-up office" iniziata da Facebook hà spazzatu tuttu u Silicon Valley.
Una nova scrivania permanente hè ghjunta. L'altezza di questa scrivania hè apprussimatamente ligeramente più altu ch'è quella di a cintura di una persona, mentre chì a visualizazione di l'urdinatore hè alzata à l'altezza di a faccia, chì permette à l'ochji è a schermu di mantene l'anguli di vista paralleli, riducendu efficacemente u collu è u collu. Dannu. In cunsiderà chì stà per un bellu pezzu pò causà altri prublemi, ci sò ancu sgabelli alti cumpatibili per sceglie. E scrivanie in piedi sò diventate sempre più populari in l'imprese intornu à Silicon Valley. Più di 10% di i 2000 impiegati di Facebook l'anu utilizatu. U portavoce di Google Jordan Newman hà annunziatu chì sta scrivania serà inclusa in u pianu di salute di a cumpagnia, una mossa accolta da l'impiegati.
L'impiigatu di Facebook Grieg Hoy hà dettu in una entrevista: "Aghju avutu u sonnu ogni trè ore di dopu meziornu, ma dopu avè cambiatu a scrivania in piedi è a sedia, mi sentu energicu tuttu u ghjornu". Sicondu a persona rispunsevuli di Facebook. Sicondu a ghjente, ci sò di più in più di l'impiegati chì dumandanu i banchi di stazione. A cumpagnia prova ancu di installà l'urdinatori nantu à i treadmills in modu chì l'impiegati ponu brusgià calori in modu più efficace mentre travaglianu.
Ma i scrivani in piedi sò sempre difficiuli di utilizà rapidamente è largamente. Parechji patroni ùn sò micca disposti à spende troppu soldi per rimpiazzà e so scrivanie è sedie esistenti. A maiò parte di l'imprese sceglienu di rimpiazzà l'equipaggiu per l'impiegati in bisognu in pagamenti, cum'è trattamentu di priorità. Per l'applicazioni di l'impiegati à tempu pienu è di l'impiegati veterani, i reclami di l'impiegati di cuntrattu è di l'impiegati part-time ponu esse vistu in parechji fori.
L'indagine hà truvatu chì a maiò parte di e persone chì anu dumandatu per i desks in piedi eranu ghjovani trà l'età di 25 è 35, micca anziani chì stavanu per ritirà. Questu ùn hè micca perchè i ghjovani sò più capaci di stà per longu periudi di tempu chì i vechji, ma perchè l'usu di l'informatica hè diventatu una parte inseparabile di a vita di i ghjovani è di a mezza età contemporanea, è queste persone sò assai sensibili è preoccupati di u so propiu. prublemi di salute. A maiuranza di e persone chì sceglienu scrivanie in piedi sò donne, soprattuttu perchè e donne ùn volenu micca chì i prublemi causati da a seduta sedentaria affettanu a so salute durante a gravidanza.

"Standing office" hè statu ancu ricunnisciutu è prumuvutu in Auropa. Quandu l'entrevista in a sede di BMW in Germania, u ghjurnalista hà truvatu chì l'impiegati quì ùn anu micca pusatu è travaglià finu à ch'elli avianu l'uppurtunità di stà. U ghjurnalista hà vistu chì in un grande uffiziu, decine di impiegati travagliavanu davanti à u novu "desk standing". Questa scrivania hè di circa 30 à 50 cm più altu ch'è l'altri scrivani tradiziunali. E sedie per l'impiegati sò ancu sedie alte, cù solu spalle basse. Quandu u persunale hè stancu, ponu riposu in ogni mumentu. Questa scrivania pò ancu esse aghjustata è spustata per facilità i "bisogni persunali" di l'impiegati.
In fattu, "uffiziu permanente" hè urigginatu prima in i scoli primari è secundari tedeschi perchè i studienti anu guadagnatu pesu troppu veloce. In e scole primarie è secundarie in cità cum'è Amburgo, Germania, i studienti assistenu à e classi in aule dedicate ogni ghjornu. Hè infurmatu chì i zitelli in queste scole perdenu una media di circa 2 kilogrammi in pesu. Avà, u settore publicu tedescu sustene ancu "uffiziu stand-up".
Parechji impiegati tedeschi crede chì u travagliu in piedi li permette di mantene una energia vigorosa, cuncentrazione più è ùn pò micca dorme. L'esperti tedeschi chì sò specializati in prublemi di salute chjamanu stu metudu "eserciziu gentile". Sempre chì persiste, l'effettu ùn hè micca menu di l'esercitu aerobicu. I studii anu dimustratu chì s'ellu si stà per una media di 5 ore à ghjornu, i calori "bruciati" sò 3 volte quelli di seduta. À u listessu tempu, a perdita di pisu in piedi pò ancu prevene è trattà e malatie articuli, malatie respiratorii, diabete è malatie stomacu.
Attualmente, l'uffiziu permanente s'hè trasferitu in l'Europa Occidentale è i paesi nordici, chì hà attiratu l'attenzione generale da l'autorità sanitarie di l'UE. In Cina, i prublemi di sub-salute anu attiratu gradualmente l'attenzione, è l'uffiziu alternativu di seduta-stand hà gradualmente intrutu in diverse cumpagnie; Sedie ergonomiche per computer, scrivanie elevatori, supporti per monitor, ecc. L'uffiziu sanu serà sviluppatu gradualmente in a cuscenza di e persone.


Tempu di post: Jul-09-2021