Effetti nantu à a salute di a sedentarietà

A pusà tuttu u ghjornu hè statu dimustratu per cuntribuisce à i disordini musculoskeletali, a degenerazione musculare è l'osteoporosi. U nostru sedentariu mudernu permette un pocu muvimentu, chì, accumpagnatu da una dieta povera, pò purtà à l'obesità. U sovrappesu è l'obesità, à u turnu, ponu purtà una mansa di altri prublemi di salute cum'è u sindromu metabolicu, l'ipertensione è a pre-diabetes (glicemia alta). Ricerche recenti anu ancu ligatu a seduta eccessiva cù un stress aumentatu, ansietà è risicu di depressione.

L'obesità
U sedentariu hè statu pruvatu à esse u fattore chjave chì cuntribuisce à l'obesità. Più di 2 in 3 adulti è circa un terzu di i zitelli è l'adulescenti di età trà 6 è 19 sò cunsiderati obesi o sovrappesu. Cù u travagliu sedentariu è u stilu di vita in generale, ancu l'eserciziu regulare pò esse micca abbastanza per creà un equilibriu energeticu sanu (calurii cunsumati versus calori brusgiati). 

Sindrome Metabolicu è Risu Aumentu di Stroke
U sindromu metabolicu hè un gruppu di cundizzioni gravi cum'è a pressione sanguigna aumentata, a pre-diabete (glucose in sangue), u colesterolu elevatu è i trigliceridi. In generale assuciatu cù l'obesità, pò purtà à e malatie più gravi cum'è a malatia di u cori coronariu o l'ictus.

Malatie croniche
Nè l'obesità nè a mancanza di attività fisica causanu diabete, malatie cardiovascular o ipertensione, ma i dui sò assuciati cù sti malatie croniche. A diabete hè a 7ª causa di morte in u mondu sanu, mentre chì a malatia di u cori hè passata da a 3ª causa di morte in i Stati Uniti à a 5ª. 

Degenerazione musculare è osteoporosi
U prucessu di degenerazione musculare hè, però, un risultatu direttu di a mancanza di attività fisica. Ancu s'ellu si trova naturalmente cù l'età, ancu. I musculi chì normalmente si cuntraranu è si stendenu durante l'eserciziu o u muvimentu simplice cum'è a caminata tendenu à riduzzione quandu ùn sò micca usati o addestrati regularmente, chì ponu purtà à a debulezza musculare, a stretta è u sbilanciamentu. L'osse sò ancu affettati da l'inattività. A bassa densità di l'ossu causata da l'inattività pò, infatti, guidà à l'osteoporosi - a malatia di l'osse porosa chì aumenta u risicu di fratture.

Disturbi musculoskeletali è postura cattiva
Mentre chì l'obesità è i risichi assuciati di diabete, CVD è infartu risultanu da una cumminazione di mala dieta è inattività, a seduta prolongata pò purtà à disordini musculoskeletali (MSDS) - i disordini di i musculi, l'ossi, i ligamenti, i tendini è i nervi - cum'è a tensione. sindromu di u collu è u sindromu di l'outlet toracicu. 
I causi più cumuni di MSDS sò i feriti di strain ripetitivi è a postura cattiva. U sforzu ripetitivu pò vene com'è u risultatu d'una stazione di travagliu ergonomicamente poveru, mentre chì a postura pobra mette pressione addiziale nantu à a spina, u collu è e spalle, causendu rigidità è dolore. A mancanza di muvimentu hè un altru cuntributore à u dolore musculoskeletal perchè reduce u flussu di sangue à i tessuti è i dischi spinali. L'ultimi tendenu à indurisce è ùn ponu micca guarì senza un suministru di sangue adattatu.

Ansietà, Stress è Depressione
L'attività fisica bassa ùn afecta micca solu a vostra salute fisica. A pusazione è a cattiva postura sò state ligati à l'aumentu di l'ansietà, u stress è u risicu di depressione, mentre chì numerosi studii mostranu chì l'eserciziu pò aiutà à migliurà u vostru umore è à gestisce i vostri livelli di stress. 


Tempu di Postu: Settembre-08-2021