Vantaghji è svantaghji di scrivanie d'uffiziu in piedi

xw3

1, Vantaggio di Scrivania Standing

① Un desk standing vi permette di cuncentrazione più
Scrivania standing, per i travagliadori di l'uffiziu, un longu tempu per fà un travagliu farà chì a ghjente si senti più noiosa, cusì ci vole à aduprà scrivania standing pò alleviate stu statu, perchè a ghjente pò fucalizza nantu à fà e cose.

② Standing pò perdiri pesu
Quandu si sente, assai cunsumu d'energia hè menu. Quandu si sente, u cunsumu di freccia di u core è u calore serà ridutta. Standing pò aumentà in modu efficace u cunsumu d'energia.

③ Allevià u mal di schiena
Hè fantasticu per utilizà a parte posteriore di un desk standing. Quandu si stà, u spinu hè in a so pusizioni naturali. Ùn pudia micca sentu u dulore rigidu in a mo spalle tuttu u ghjornu. Ùn possu più sente l'esistenza di stu prublema. Hè cum'è ùn aghju mai avutu un prublema cù u mo spinu. Credu chì u travagliu in piedi pò prevene a mo malatia di u spinu in u futuru. Parechje persone dicenu chì u dulore in u spinu hè stata alleviata da quandu anu cambiatu à l'uffiziu permanente.

④ Mantene alerta, fatigue moderata
À u listessu tempu, pò ancu purtà una fatigue moderata. À a fine di u ghjornu, quandu mi stendu in u lettu, odiu u viotu di "TM ùn hà fattu nunda oghje". Standing pò facilmente suddisfà questu, fà chì u vostru corpu si senti stancu bè, è andate à dorme cuntentu.

2, mancanza di scrivania in piedi

① A vista longa ferisce u sangue, a longa sdraiata ferisce Qi, a longa seduta ferisce a carne, a longa vita ferisce l'ossu è a longa camminata ferisce Qi. I travagliadori di l'uffiziu d'oghje si sentenu troppu è ùn si ponenu micca bè. Dopu un bellu pezzu, i so meridiani seranu bluccati, è i so musculi è i meridiani seranu stiff and strained. "U direttore Bao hà dettu chì perchè a spina è i musculi sò in una corda, cusì a spina cervica hè dannata, è affettarà definitivamente a spina lumbar dopu un bellu pezzu, è viceversa.

② Pensu chì mi piace à stà nantu à a tavula quandu stanu. Ùn hè micca bonu per l'ochji. Hè troppu vicinu à u screnu di l'urdinatore. Quandu site à pusà, ci hè un spaziu trà voi è a tavola. Per impediscenu questu, metteraghju a matta da a tavula.

③ Quandu stanu, i mo pedi diventanu a parte principale di u mo corpu. Dopu à stà per un bellu pezzu, aghju trovu chì a sola di u mo pede ferite. I musculi in u vitellu, u stomacu è a coscia si sentenu stretti. A tensione si estende da a coscia à u pianu di u pede. Ma ùn hè micca assai seriu. Dopu à stà per un periudu di tempu, truverete quandu caminate.

Cunclusioni

A scrivania standing hè un novu tipu di scrivania, chì rompe u modu tradiziunale di persone sedute per un bellu pezzu. Lasciate a ghjente sperimentà un novu piacè in piedi, ma ci sò ancu i so difetti. Scrivania in piedi à traversu l'intruduzione sopra, spergu d'aiutà!


Tempu di post: Jul-09-2021