Vantaggi di l'uffiziu permanente

Seduta hè stata discritta cum'è u novu fumu è assai persone cunsidereghjanu chì hè più dannusu per i nostri corpi. Seduta eccessiva hè assuciata cù l'obesità è e malatie croniche cum'è a diabetes, l'ipertensione è a malatia cardiovascular. vita. Semu à u travagliu, in u viaghju, davanti à a TV. Ancu shopping pò esse fattu da u cunfortu di a vostra sedia o divano. Una dieta povera è a mancanza di eserciziu aggravanu u prublema, chì l'impattu pò andà oltre a salute fisica - l'ansietà, u stress è a depressione sò stati dimustrati per aumentà da una seduta eccessiva. 

"Stazione di travagliu attiva" hè un termu utilizatu per discrìviri una scrivania chì vi permette di cambià da a pusizioni seduta ogni volta chì avete bisognu. Scrivanie in piedi, convertitori di scrivania, o scrivanie treadmill sò cunsiderate u megliu per l'ergonomia è a produtividade. Soluzioni di sonu menu ergonomicu include cicli di scrivania, scrivanie di bicicletta, è diversi arrangiamenti DIY. I primi anu aumentatu in pupularità in l'ultimi anni perchè furniscenu à i travagliadori di l'uffiziu una soluzione affidabile è sustenibile per a malatia di seduta riducendu significativamente u numeru di ore passate in una sedia.

A ricerca mostra chì e stazioni di travagliu attivu anu un impattu pusitivu nantu à l'obesità, u mal di schiena, a circulazione di sangue, a prospettiva mentale è a produtividade. Studi d'osservazione è sondaggi suggerisce chì una stazione di travagliu attiva pò aumentà l'attività fisica, migliurà i marcatori di salute cum'è u pesu, u glucose di sangue è cunsulazione. livelli, aumentà l'ingaghjamentu, aumentà a produtividade è cuntribuisce à a felicità di i travagliadori. U British Journal of Sports Medicine guidelines ricumandemu di stà per 2-4 ore durante a ghjurnata di travagliu per prufittà di e stazioni di travagliu attive.

1. Soluzione à l'obesità

1.Solution to Obesity

L'obesità hè a prima preoccupazione di salute publica in u mondu. Sicondu i Centri di Controlu è Prevenzione di Malattie, e malatie relative à l'obesità costanu centinaie di miliardi di dollari in spese mediche ogni annu in i Stati Uniti solu.5 E mentre i prugrammi di obesità di salute publica sò numerosi, l'adopru di stazioni di travagliu attive in l'uffizii corporativi pò esse a suluzione più efficace solu perchè ponu esse aduprati facilmente ogni ghjornu.

I studii amparanu chì i scrivanie di treadmill ponu esse strumentali in l'intervenzione di l'obesità perchè aumentanu a spesa di energia di ogni ghjornu.

Un supplementu di 100 calori per l'ora pò esse risultatu in a perdita di pisu di 44 à 66 lbs per annu, basta chì u equilibriu energeticu hè constante (questu significa chì duvete cunsumà menu calori di ciò chì brusgiate). I studii anu truvatu chì solu bisognu di passà da 2 à 3 ore à ghjornu camminendu nantu à un tapis roulant à una velocità di solu 1,1 mph. Questu hè un impattu significativu per i travagliadori in sovrappeso è obesi. 

2. Reduced Back Pain

2.Reduced Back Pain

U dolore di schiena hè unu di i motivi più cumuni per u travagliu missed è u dolore di spalle hè a sola causa principale di disabilità in u mondu, secondu l'Associazione Chiropratica Americana. A mità di tutti i travagliadori americani ammettenu di sperimentà u mal di schiena ogni annu, mentre chì e statistiche mostranu chì u 80% di a pupulazione soffrerà un prublema di spalle in un certu puntu di a so vita.

Sicondu u Centru Canadese per a Salute è a Sicurezza di l'Occupazione, seduta per ore cù una mala postura pò aggravà u lumbalu perchè impedisce u flussu di sangue è mette un stress supplementu nantu à a spina lumbar. è limber up per prumove a circulazione di sangue in tuttu mentre eseguisce attività cum'è risponde à una chjama, è migliurà a vostra postura.

Standing and walking can also improve muscle balance, rinfurzendu i musculi è i ligamenti in u vostru corpu inferjuri è aumentanu a densità di l'osse, risultatu in osse forti è sani.

3. Circulazione Sangue Improved

3.Improved Blood Circulation

A circulazione di sangue ghjoca un rolu impurtante in mantene e cellule di u corpu è l'organi vitali sani. Cume u cori pompa u sangue à traversu u sistema circulatori, viaghja in tuttu u vostru corpu, sguassate i rifiuti è purtendu ossigenu è nutrienti à ogni urganu. L'attività fisica prumove è migliurà a circulazione di sangue chì, à u turnu, aiuta à u corpu à mantene a pressione di sangue è i livelli di pH è stabilizà a temperatura di u core di u corpu.

In termini pratichi, sè stà in piedi o megliu ancu muvimenti, pudete sperimentà una alerta aumentata, una pressione sanguigna stabile è u calore in e mani è i pedi (l'estremità friddi ponu esse un signu di cattiva circulazione)10. sintomu di una malatia seria cum'è a diabetes o a malatia di Raynaud.

4. Perspettiva Mentale Positiva

4.Positive Mental Outlook

L'attività fisica hè stata pruvata per avè un effettu pusitivu micca solu in u corpu, ma ancu in a mente. I ricercatori anu truvatu chì i travagliadori chì anu un focusu bassu, inquietudine è noia à u travagliu informanu un aumentu di l'alerta, a cuncentrazione è a produtividade generale quandu si dà a pussibilità di stà.

I sondaggi mostranu chì più di a mità di i travagliadori di l'uffiziu ùn piace o ancu odianu à pusà tuttu u ghjornu. E ancu s'ellu hè quasi un terzu recursu à a navigazione web è e social media, più di a mità di i travagliadori indagati preferanu pause attive cum'è andà in bagnu, piglià un beie o un alimentu, o parlà cun un cullega.

A seduta hè ancu stata trovata per aumentà l'ansietà è u stress. Un studiu ancu truvatu un ligame trà l'attività fisica bassa è a depressione. A postura povira pò cuntribuisce à un statu osservatu chjamatu "apnea di screen". Cunnisciuta ancu com'è respirazione superficiale, l'apnea di u screnu manda u vostru corpu in un modu constante di "lotta o volu", chì pò aggravà l'ansietà è u stress. Inoltre, una bona postura hè stata dimustrata per alleviare a depressione lieve à moderata, aumentà i livelli di energia, riduce a paura mentre realizanu un compitu stressante, è migliurà l'umore è l'autostima.

L'eserciziu è l'aumentu di l'attività fisica generale sò inclusi in e linee di salute è benessere più ricunnisciute per una ragione. Hè statu dimustratu per riduce l'assenteismu, migliurà u benessere è aiutanu à gestisce u stress. 15 L'inattività fisica pò causà l'aumentu di a pressione di u sangue, chì pò dannà i vini sanguini, u core è i reni, è ancu di sviluppà in ipertensione cronica.

A ricerca scientifica sustene l'usu di una stazione di travagliu attiva. I travagliadori in piedi anu aumentatu l'energia è a satisfaczione, l'umore, l'attenzione è a produtividade migliorate. Un studiu hà scupertu chì caminari nantu à una scrivania di treadmill hà un effettu ritardatu benefica nantu à a memoria è l'attenzione. L'attenzione è a memoria di i sughjetti sò stati dimustrati per migliurà ligeramente dopu à caminari nantu à un treadmill.

5. Aumentu di l'expectativa di vita

5.Increased Life Expectancy

Hè ben stabilitu chì l'aumentu di l'attività fisica reduce u risicu di sviluppà e malatie croniche ligati à l'obesità cum'è a diabetes mellitus II, a malatia coronaria è u sindromu metabolicu. Hè statu ancu pruvucatu chì stà attivu reduce a probabilità di attaccu di cori, infartu, osteoporosi è artrite.

Una quantità di studii suggerenu chì ci hè una correlazione trà u tempu sedentariu diminuitu è ​​l'expectativa di vita aumentata. In un studiu, i sughjetti chì u tempu di seduta hè stata ridutta à menu di 3 ore à ghjornu hà campatu dui anni più longu di i so omologhi seduti.

Inoltre, a ricerca di benessere hà dimustratu chì e stazioni di travagliu attive riducenu u numeru di ghjorni malati trà i travagliadori di l'uffiziu, chì significa ancu chì stà attivu à u travagliu pò mantene i vostri costi di salute generale.


Tempu di Postu: Settembre-08-2021